Saturday, October 3, 2009

Design Design Design Project




Assalamualaikum Wbt


Ini adalah kali pertama ku update blog ku semasa keberadaan ku di negara orang

 
 Kepada adik jangan jeles hehe..waa hensemnye pemandangan tu :p

Disebabkan adikku dah bising suruh update blog 

Aku pun tanpa segan silu mengupdate blog ini
(walopun dah lame die bising)


Walaupun ku banyak keje nak buat
(Dr Pitt yang ku 'cintai' tu dah buat kepala ku pening)

Hari pertama dah beri design projek dan harus dihantar esoknye

Aku dengan otak blank lagi 
(Maklumla baru balik bercuti)

So aku perlu ambil mase gak untuk buat assigment pertama tu

Nasib baik la mamat omputih tu terer

Dorang tu mcm tak cuti je

Otak dorg tak blank pun mcm aku huhu..

Buat laju je, hampeh tul aku tengok

Tapi takpe aku buat seadanya

And 

Tadaa.. siaplah assigment aku yang hensem itu hehe..


Sekadar hiasan, lupe nak ambil gambar waktu dah siap tu,excited sangat waktu tu :)


Sebenarnye design projek tu adalah warm up untuk design project semester ni

Saje die bagi design projek tu and suruh hantar esoknye
(Hurm ade hikmah sebenarnye sayang Dr Pitt)


Nak bagi otak budak2 ni berjalan 
(termasuk aku)

And pada hari keempat pengkuliahan ku

Aku mendapat design project yang lebih besar dan harus ku siapkan 

Semester ni gak

Tajuk die hurm..

"How to reduce the medical waste in hospital to keep environment healty and Clean"

Woo..panjangnye beb..

Tapi takpe..

As a chemical engineer

Aku akan siapakan gak design project aku ni insyAllah


InsyAllah macam ni la aku akan desing nanti sebagai Chemical Engineer


Firmah Allah
"Allah takkan mengubah nasib seseorang hamba sehingga dia sendiri yang mengubahnya"

Jadi doakan ku

Aku akan berusaha siapkan InysAllah


Cayok2

Wassalam



3 comments:

Cik Pulau said...

hihik..
gud luck2..wat yg terBAEK!!! (^^,)

Anonymous said...

ee!!!nini x jelez la!!!

-nini-

perantau_kamal said...

salam ziarah...

bagi komen gne laptop empunya blog ni ha :p