Thursday, September 24, 2009

Selamat Bermujahadah



Assalamualaikum wbt


Pejam celik pejam celik sudah 2 bulan berlalu.. 

Kini aku tinggal sehari saje lagi untuk ku berangkat ke Negara orang 

Namun begitu aku betul2 bersyukur
 
Kerana sepanjang keberadaan ku di Malaysia ini




Aku telah manfaatkan masa ku dengan aktivity2 tersendiri

Segala perancangan yang ku atur sewaktu aku berada di Negara orang

Telah ku jalankan di sini

Aku ingin memohon maaf kepada kesemuanya sahabatku

Mungkin ada diantara mereka tidak sempat ku lawati

Disebabkan kekangan masa
(kadang2 malas huhu..)

Tapi korang sume tetap berada dalam ingatanku sampai bile-bile

Sekarang ini ku harus persiapkan diri untuk meneruskan perjuangan

Berjuang bagi memperbaiki diri menambahkan ilmu jauh di sana





Semoga perjumpaan ku dengan ikhwah2 baru di Malaysia membawa seribu makna

Terjalin hubungan dan berpisahnya kita kerana Allah

Yang paling sedih tak dapat men dengan kucing jiran waktu subuh wuu..





Kucing Malaysia ni bagus jinak kucing kat sane harap bulu je tebal tapi penakut huhu..

Akhir kate selepas ini ku akan ceritakan pengalaman ku negara orang pulak

Good bye Malaysia..

Sebelum Balik aku nak hirup udara Malaysia banyak2...

Doakan perjuanganku

Tunggu Dr Pitt aku datang padamu hehe  :)
( Dr Pitt "lecturer kesayangan" Students Malaysia Chemical Engineering Department ) 
haha...


Wassalam...





1 comment:

sweetbutterfly said...

yay..sopi dah balik...hehehe..
boring la nanti...=P
Sampai hati..senyap jer tyme raya..hehe..
pape pon gudluck ek..selamat meneruskan perkuliahan..ek..cam tak best plak ucapan..

~Dr. Pitt?? bukan Brad Pitt kan..hehe..(lain kali simpan udara malaysia dalam balang pastu bawak sane)